Конкурс з грошовим призовим фондом оголосила команда проекту “Таємничі підземелля Рівного”. Його результатом має стати ідея для логотипу майбутнього атракційного об’єкту, який планують облаштувати в парку імені Тараса Шевченка.
Як відомо, на місці розкопок підземної частини палацику на колишньому князівському фільварку “Гірка” мають побудувати сучасний туристично-розважальний об’єкт у вигляді квест-кімнат.
Конкурс стартував 19-го лютого і триватиме до 15-го березня. А результати оголосять 19-го березня. За словами начальника міського управління культури й туризму Тараса Максименка, організатори конкурсу прагнуть, щоб майбутній логотип став впізнаваним брендом, і в усіх, хто його бачитиме, викликав асоціації саме з об’єктом у парку і наголошував, що це Рівне. Від учасників конкурсу очікують графічних і художніх ідей, а власне логотип розроблятимуть фахівці. Найкращі пропозиції буде відзначено грошовою винагородою. Переможець отримає дві тисячі гривень, за друге місце — одна тисяча 500 гривень, і за третє — тисяча гривень.
Обиратиме переможців конкурсна комісія у складі Тараса Максименка (начальника міського управління культури й туризму), Олексія Литвина (члена правління Спілки дизайнерів України, голови Рівненської обласної організації цієї спілки, члена Національної Спілки художників України), Петра Подольця (голови Рівненської обласної організації Національної Спілки художників України, заслуженого художника України, доцента кафедри архітектури НУВГП). Організатори конкурсу встановили низку вимог до робіт: запропонований логотип має бути персонолізованим до проекту, відповідати тематиці; бути виразним, простим, легко запам’ятовуватися; бути впізнаваним і лаконічним. При оцінюванні будуть враховуватися простота і читабельність (логотип не повинен змушувати розшифровувати інформацію); а також унікальність і креативність (логотип повинен мати певну родзинку, прихований сенс, або послання). Свої роботи учасники конкурсу можуть надсилати на електронну адресу: mysteriousrivne@gmail.com. Шанси на перемогу зростуть у тих, хто, окрім самого зображення логотипу, зможе продемонструвати, як він виглядатиме на будь-якій сувенірній продукції — футболці, кепці, ручці. Бажаним є короткий текстовий опис запропонованої ідеї.
Головним завданням конкурсу організатори вбачають не обрати власне готовий логотип, а визначити цікаву художню ідею, яка додасть відкритим у Рівненському парку підземеллям ще трішки таємничості і зробить їх ще більш привабливими для потенційних відвідувачів.