Новій рекламі — мораторій, ту, що є, інвентаризують

Фото ілюстративне

Про засилля зовнішньої реклами на вулицях Рівного не говорив тільки лінивий. Нарешті дійшли руки до цієї проблеми і в міської влади. На нещодавньому засіданні виконкому було ухвалено рішення про запровадження трирічного мораторію на розміщення зовнішньої реклами.
Можливо нарешті вільніше “дихатимуть” і старовинні будинки міста. Бо нині часто-густо реклама, яка обліпила й ці споруди з усіх боків, перетворила їх на якихось архітектурних потвор. Прикладів цьому — безліч.
За період мораторію відповідні управління ( житлово-комунального господарства та архітектури і містобудування) мають провести інвентаризацію усіх виданих дозволів, демонтувати незаконні конструкції, напрацювати новий прозорий механізм видачі дозволів на розміщення реклами. За словами заступника міського голови Віталія Германа, через два місяці має запрацювати геоінформаційний портал, де будуть вказані місця розміщення реклами, на яку було видано дозволи. Кожен мешканець міста зможе побачити білборд, його термін дії, для якого суб’єкта господарювання видано дозвіл.
За незаконне розміщення реклами передбачено штраф у розмірі від 850-ти до однієї тисячі 700-т гривень. Адмінпротоколи про порушення мають право складати уповноважені особи управління ЖКГ та управління містобудування і архітектури. Рішення про застосування штрафу та його розмір ухвалює адмінкомісія при виконкомі.
Можливо й Рівне згодом долучиться до світової і європейської практики, коли в центрі великих міст складно віднайти білборди з рекламою. Не кажучи вже про туристичні центри, старовинні квартали і давні пам’ятки.

Це цікаво  “Еволюція посуду” від Рівненського краєзнавчого музею
Оцініть будь-ласка публікацію
(Поставлено оцінок: 1, середня: 5,00)
Загрузка...